Fanny Rosell

oj...

Bild från i onsdags
 
Har inte haft tid till bloggen, förlåt!!
K-bry inlägg nu haha
 
Träffade Vendela efter skolan i onsdags, vi gjorde inget speciellt egentligen hade bara allmänt roligt typ.
 
i torsdags fikade vi även efter skolan inna jag skulle på invigning med mamma, där sjöng även sångaren i Dead by April. verkligen jätte kul att träffa han :)
 
Sen kom vi ju till fredagen, asså den dagen ska vi inte prata om. kaos verkligen, jag stannade hemma ifrån skolan för att pallade ingenting. men det är löst nu och allt är som vanligt :) Drog hem till Daniel några timmar på kvällen, han åkte till turkiet igår så nu får jag inte träffa han på lite mer än en vecka :( saknar han redan!!
 
Igår så tog jag en slapp dag med min syster, kollade på PLL och käkade pizza. Riktigt skönt efter allt som hände på fredagen.
 
Ja och idag så åkte vi en sväng till backaplan, köpte bara ett par strumpor och en ögonbryns penna så det blir inga bilder på det (lol) 
Sitter nere i soffan nu, dricker Chai Latte och kollar på film med Mamma och Pappa, har lite panik inför imogon. Vi tar skol foto och jag är 99% säker på att jag kommer se kaoos ut, lyckas alltid bli jätte ful.
 
Aja ska föröska uppdatera mer varje dag nu så vi slipper sånna här inlägg. 
(åker dock på klassresa torsdag/fredag så dåkommer massa tidsinställda)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!