Fanny Rosell

Jönköping Imorgon

 Hade ingen passande bild

Imorgon vid 8 tiden åker jag till Jönköping över dagen för att träffa mina vänner som jag lärt känna via twitter under sommaren, tror vi är 7 stycken som träffas om jag inte räknat fel.
Ska verkligen bli jätte roligt att träffa dom irl och inte bara skypa/kika/ringa/smsa osv. kommer säkert vara lite stelt i början men förhoppningsvis så flyter allt på. 
 
Ellen, Hanna, Moa, ida, Melissa, Sanna & Mathilda heter dom jag ska träffa.
Vi ska nog bara ha en mysig dag i centrum, alltså typ kolla i affärer, fika och ta bilder, ska även försöka vlogga hela dagen men kommer säkert glömma att filma mer än hälften haha.
 
Vet inte exakt när jag komme rhem imorgon kväll men tror att det blir rätt sent eftersom jag åker bil, ska försöka uppdatera så mycket som möljligt.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!