Fanny Rosell

Imorgon drar vi

 
Packar det sista nu inför imorgon, förra året så var klassresan verkligen jätte rolig och jag kom närmare flera stycken i min klass. I år kommer det dock inte bli samma sak men det blir säkert jätte mysigt och roligt, jag och Jens har planerat ägg kastning (lol) det fulaste är att lärarna gått med på det.
 
Har fixat lite tisdinställda inlägg men det kommer inte bli någon mega uppdatering utan kanske två inlägg om dagen. Men det är ju bara imon och fredag förmiddag jag är borta så jag hoppas ni ska överleva.
 
Får se om jag hinner blogga något innan skolan eller på tåget imon, nu ska jag snart sova då jag är jätte trött.
Puss!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!