Fanny Rosell

Första dagen i 9an

Mobilblogg: skolan började 09:15 idag, ganska kul att se alla nya och träffa gamla vänner. Vi har inte gjort mycket idag utan vi har pratat om sommarlovet, haft upprop och sånt. Vid 20 i 2 gick jag, Ellen & Johanna ifrån skolan för Ellen skulle till en piercing studio för att kolla så den hade läkt bra, Malin mötte upp oss efteråt så gick vi och åt på Jensen's. Verkligen lika gott som vanligt!! Ellen & Malin drog vid 5 för Ellen skulle ha match och Malin skulle träffa Linnea, jag och Johanna stannade kvar i stan och jag köpte lite grejer.

Sitter på tåget som ska ta oss hem nu, det går om någon minut. Ska såklart kolla på Idol ikväll med min syster.

Helt okej dag även fast skolan var seg :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!