Fanny Rosell

Vi bah leker

 
 
Första bilden från min jätte sega matte lektion innan & me today
 
Idag var en av dom segaste skol dagarna hittills, haha kul att vi bara har gått typ en vecka och jag klagar. 
Första lektionen hade jag ju en och en halv timmas tyska, ni som känner mig vet att jag hatar tyska och verkligen inte förstår någonting men jag jobbade med Emma och Malin idag vilket gjorde allt mycket bättre och roligare. Sen så drygade jag igenom en matte lektion, på scenisk så lyssnade vi på låtar ur musikalerna Hair, Saturday Night Fever och Hairspray. jag och Ellen sjöng glatt med i varje låt ifrån Hairspray och klagade på att alla låtar från dom andra musikalerna var dåliga (lol) 
 
Hade bara No och So sen innan jag slutade för dagen, jag och Vendela tog bussen till JC (mammas jobb) för hon skulle köpa ett par leopard byxor men Ove had einte kommit med dom än så vi åkte dit onördan haha, vi kollade lite i några affärer innan hon tog bussen hem och pappa hämtade mig. 
 
Sitter hemma nu och försöker spela gitarr men det hatar mig, den vägrar stämma sig så jag flippar totalt. Borde egentligen packa inför imon men jag vet inte vad jag ska ha med mig riktigt än så mamma får hjälpa mig senare.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!